مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-09اقتصادي

شاهد افزایش روزافزون تولید مواد مخدر صنعتی در افغانستان هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار اسکندر مومنی روز دوشنبه در حاشیه نشست تخصصی معاونان، مشاوران، مدیران کل و دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان های سراسر کشور در گفتگو با خبرنگاران گفت: - دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: شاهد افزایش روزافزون تولید مواد مخدر صنعتی متانفتامین و شیشه در افغانستان هستیم که بازار مصرف آن همه دنیاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار اسکندر مومنی روز دوشنبه در حاشیه نشست تخصصی معاونان، مشاوران، مدیران کل و دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان های سراسر کشور در گفتگو با خبرنگاران گفت: روند رو به رشد تولید و فروش مواد مخدر صنعتی افغانستان در حالی است که هیات حاکمه افغانستان کاهش تولید مواد مخدر را اعلام کرده بودند.

وی یادآورشد: ایران هم یکی از قربانیان افزایش تولید این مواد مخدر است و ما کشور هایی که 20 سال افغانستان را اشغال کرده بودند، را مسئول این تولید فزاینده می دانیم.

مومنی اظهارکرد: ما در سازمان ملل نیز خطر افزایش تولید این مواد مخدر را به صورت رسمی و فزاینده اعلام کردیم و گفتیم که این موضوع نیاز به یک برنامه ریزی جهانی دارد و جمهوری اسلامی همه هم و غم خود را به کار برده، اما همه دنیا باید پای کار بیایند و مسئولیت اجتماعی خود را هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد افزایش روزافزون تولید مواد مخدر صنعتی در افغانستان هستیم

شاهد افزایش روزافزون تولید مواد مخدر صنعتی در افغانستان هستیم