مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-15اقتصادي

اورهال کارخانه تازه تأسیس دولومیت نهاوند معنی ندارد!


معاون صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه بحث اورهال کارخانه تازه تأسیس دولومیت نهاوند صحت ندارد، گفت: کارخانه دولومیت نهاوند با 15 هزار تن ظرفیت حدود چهار، - ایسنا/همدان معاون صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه بحث اورهال کارخانه تازه تأسیس دولومیت نهاوند صحت ندارد، گفت: کارخانه دولومیت نهاوند با 15 هزار تن ظرفیت حدود چهار، پنج ماه قبل آغاز به کار کرده است و اورهال برای این کارخانه معنی ندارد.

حمید بهزادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کارخانه دولومیت نهاوند پروانه موقت داشت که با نصب فیلترهای کنترل آلودگی هوا تأییدیه های لازم را از سازمان حفاظت محیط زیست دریافت کرده و توانست پروانه بهره برداری دائمی بگیرد.

وی با بیان اینکه اورهال برای کارخانه های فرسوده انجام می شود، اضافه کرد: این کارخانه به تازگی آغاز به کار کرده است در حالی که اورهال برای نوسازی تجهیزات کارخانه های فرسوده انجام می گیرد.

این در حالیست که معاون امور معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان امروز به یکی از رسانه های استان اعلام کرد: اورهال کارخانه تازه تأسیس دولومیت نهاوند سوال برانگیز است و طرح مسائلی چون فاصله معدن تا کارخانه و عدم صرفه اقتصادی به هیچ وجه منطقی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورهال کارخانه تازه تأسیس دولومیت نهاوند معنی ندارد!

اورهال کارخانه تازه تأسیس دولومیت نهاوند معنی ندارد!