مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-22سياسي

ثبت نام نهایی 14داوطلب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی


فرماندار ساری از ثبت نام نهایی 14 داوطلب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ساری و میاندورود در سامانه وزارت کشور خبرداد.

- ایسنا/مازندران فرماندار ساری از ثبت نام نهایی 14 داوطلب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ساری و میاندورود در سامانه وزارت کشور خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی نوبخت در جلسه شورای اداری شهرستان ساری به مسائل سیاسی روز پرداخت و گفت: موضوع غزه و فلسطین مساله یک تکه سرزمین و جغرافیا نیست بلکه با بشریت و انسانیت ارتباط دارد.

وی افزود: مردم مقاوم فلسطین نشان دادند که در عملیات طوفان الاقصی زوال قطعی رژیم سفاک اسراییل نزدیک تر شده است.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه در زمان حاضر ایمان ما در معرض امتحان الهی است و ملت ایران در آزمونی قرار گرفته که از آن سربلند بیرون آمده است، اظهار کرد: چرا که فلسطین مهمترین و زنده ترین مسئله مشترک امت اسلامی است و اسراییل نه یک کشور که یک پادگان تروریستی علیه ملت فلسطین و دیگر ملت های مسلمان است.

نوبخت با اشاره به اینکه فلسطین، نمادِ فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست های تفرقه انگیز و نظام های استبدادی است، گفت: تداومِ اندیشهِ مقاومت در داخل سرزمین های فلسطین و تقویت خط جهاد و شهادت، باطل کننده توطئه های دشمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام نهایی 14داوطلب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

ثبت نام نهایی 14داوطلب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی