مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-14اجتماعي

آغاز عملیات عمرانی امامزاده اسماعیل شناط در شهرستان ابهر


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ابهر گفت: نماکاری، کاشی کاری و زیباسازی امامزاده اسماعیل شناط در شهرستان ابهر آغاز شد.

- ایسنا/زنجان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ابهر گفت: نماکاری، کاشی کاری و زیباسازی امامزاده اسماعیل شناط در شهرستان ابهر آغاز شد.

امیر علیمحمدی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه کاشی کاری، نماکاری و زیباسازی امامزاده اسماعیل شناط در شهرستان ابهر با هدف ساماندهی و زیباسازی اماکن فرهنگی مذهبی است، اظهار کرد: برای جذب گردشگر باید از ظرفیت مذهبی منطقه استفاده کرد.

وی با اشاره به طرح توسعه و ایجاد زیرساخت های مناسب گردشگری در این بقعه متبرکه، تصریح کرد: عملیات عمرانی گسترده ای برای ترمیم و بهسازی آن مد نظر قرار گرفته است که کاشی کاری گنبد یکی از مراحل آن است که هم اکنون در حال اجراست.

این مسئول با بیان اینکه ابهر از توانمندی های بسیار زیادی برخوردار است و باید از آن برای توسعه و آبادانی شهرستان استفاده کرد، افزود: به منظور تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی در کشور، مرمت و بهسازی کالبدی آن ها با حفظ معماری اصیل نهفته در این ابنیه در اولویت بوده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ابهر تصریح کرد: این بنا نیازمند مرمت بوده و تا به امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات عمرانی امامزاده اسماعیل شناط در شهرستان ابهر

آغاز عملیات عمرانی امامزاده اسماعیل شناط در شهرستان ابهر