مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-01پزشكي

وزیر بهداشت: 90 درصد خدمات درمانی برای مردم جنوب تهران فراهم شده است


در حال حاضر 90 درصد اقدامات خدمات درمانی برای مردم جنوب تهران انجام شده و تلاش می کنیم تا تمامی نیازها و ملزومات مردم در این منطقه پایه گذاری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امردز در آیین افتتاح بخش ناباروری بیمارستان فیروزآبادی شهرری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما امروز شاهد ارائه خدمات ناباروری توسط بهترین اساتید جوان و توانمند کشور در سطح بیمارستان های خصوصی دنیا هستیم.

وی با بیان اینکه شاهد افتتاح پروژه ای خدماتی در یکی از بهترین بیمارستان های شهر تهران هستیم افزود: افتخار بسیار بزرگی که در دولت مردمی نصیب ما شد این بود که بیمارستان های بسیار خوبی را در جنوب شهر تهران افتتاح کنیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: بیشترین جمعیت تهران در جنوب شهر مستقر است و اغلب مردم بسیار زحمتکش و بعضاً محرومی در این منطقه از شهر ساکن هستند.

عین اللهی با بیان اینکه یکی از سیاست های مهم دولت، فراهم کردن امکانات لازم برای مردم جنوب تهران است، ادامه داد: بیمارستان فیروزآبادی یکی از بیمارستان های باسابقه کشور است که توسط آیت الله فیروزآبادی تأسیس شد و با توجه به قدمتی که داشت لازم بود نوسازی و بهسازی شود که به همت دولت مردمی تجهیز کامل انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: 90 درصد خدمات درمانی برای مردم جنوب تهران فراهم شده است

وزیر بهداشت: 90 درصد خدمات درمانی برای مردم جنوب تهران فراهم شده است