مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-07پزشكي

دشمن به صورت لحظه ای برای کشور برنامه ریزی می کند


معاون سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: با وجود اینکه در معرض طیف وسیعی از تهدیدهای جنگ ترکیبی قرار داریم اما هنوز به این باور نرسیده ایم که دشمن به صورت لحظه ای برای ما برنامه ریزی می کند.

- ایسنا/زنجان معاون سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: با وجود اینکه در معرض طیف وسیعی از تهدیدهای جنگ ترکیبی قرار داریم اما هنوز به این باور نرسیده ایم که دشمن به صورت لحظه ای برای ما برنامه ریزی می کند.

محمد لطیفی ظهر امروز (15 مهرماه) در همایش پدافند غیرعامل در نظام سلامت که با حضور اساتید و رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی منطقه 6 کشور در زنجان برگزار شد، اظهار کرد: باید قرارگاه عملیاتی مشترک وزارت بهداشت و جهادکشاورزی در برابر مهاجمان زیستی تشکیل شود.

با وجود اینکه در معرض طیف وسیعی از تهدیدهای جنگ ترکیبی قرار داریم اما هنوز به این باور نرسیده ایم که دشمن به صورت لحظه ای برای ما برنامه ریزی می کند.

با توجه به طیف گسترده تهدیدات دشمنان باید مجهزترین آزمایشگاه ها در مناطق مرزی راه اندازی شود تا بتوان با هرگونه تهدیدات زیستی به سرعت مقابله کرد.

وی با بیان اینکه مهم ترین انتظار از دانشگاه های علوم پزشکی در این بخش، دیده بانی است، تصریح کرد: با توجه به برنامه های متعدد دشمنان باید برنامه ریزی لازم را در این زمینه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به صورت لحظه ای برای کشور برنامه ریزی می کند

دشمن به صورت لحظه ای برای کشور برنامه ریزی می کند