مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 08:502023-10-19سياسي

ناکامی مجدد متحد ترامپ برای ریاست مجلس نمایندگان آمریکا


نامزد جمهوریخواه نزدیک به دونالد ترامپ روز چهارشنبه در دومین رای گیری در مجلس نمایندگان آمریکا بر سر انتخاب رییس جدید این مجلس، شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جیم جردن ، رییس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا و از متحدان دونالد ترامپ روز چهارشنبه در دومین رای گیری برای انتخاب رییس این مجلس نتوانست آرای لازم برای رسیدن به این کرسی ریاست را کسب کند.

به نوشته پایگاه شبکه سی.

ان.

ان ،  جیم جردان 59 ساله، روز شنبه توسط جمهوری خواهان در جریان یک رای گیری داخلی به عنوان کاندیدای جدید حزب برای کرسی ریاست مجلس نمایندگان انتخاب شده بود.

دو هفته بعد از آنکه کوین مک کارتی قربانی اختلافات داخلی در حزب جمهوریخواه شده و از ریاست مجلس نمایندگان برکنار شد، جیم جردان که توسط این حزب به عنوان نامزد جانشین او معرفی شده نیز در همین ابتدای کار همچنان به دلیل اختلافات هم حزبی هایش نتوانسته به رغم برگزاری دو دور رای گیری آرای لازم را برای کسب ریاست مجلس کسب کند.

سی.

ان.

ان نوشت، نتایجی که جردن در دومین رای گیری کسب کرد حتی از رای گیری نخست که روز سه شنبه برگزار شد بدتر بود و آینده نامزدی او برای کرسی ریاست مجلس نمایندگان را مبهم تر از قبل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی مجدد متحد ترامپ برای ریاست مجلس نمایندگان آمریکا

ناکامی مجدد متحد ترامپ برای ریاست مجلس نمایندگان آمریکا