مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-19ورزشي

برگزاری همایش پیاده روی عمومی به مناسبت هفته تربیت بدنی در ایلام


مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه امیرالمونین (ع) ایلام گفت: همایش عمومی پیاده روی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.

- سرهنگ مسلم باقری مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه امیرالمونین (ع) ایلام، عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مرکز تربیت بدنی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با حمایت  فرماندهی محترم سپاه استان و هماهنگی با نهادها و ادارات دیگر به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش اقدام به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دومین روز هفته تربیت بدنی در جهت تجدید پیمان و ادای احترام به مقام شامخ شهداء از ابتدای جاده بهشت رضا (ع) شهر ایلام تا مزار مطهر شهدای گمنام نمود.

 وی افزود: همزمانی هفته تربیت بدنی با حملات ضد بشردوستانه رژیم وحشی و کودک کش صهیونیستی، حس همدردی و غیرت مردم مسلمان و شریف جهان و مردم همیشه در صحنه و ورزشکاران بسیجی را به جوش آورده و در مسیر پیاده روی، ابراز انزجار و محکومیت رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، الله اکبر و ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده سر دادند.

باقری در ادامه گفت: در این برنامه بعد از ادای احترام به مقام گرانقدر شهداء، فضا با صوت زیبای قرآن و همخوانی سرود ملی توسط حاضرین مزین گشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش پیاده روی عمومی به مناسبت هفته تربیت بدنی در ایلام

برگزاری همایش پیاده روی عمومی به مناسبت هفته تربیت بدنی در ایلام