مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 22:102023-09-27سياسي

یکی از بسترهای ناامنی، نارضایتی مردم است


رییس کل دادگستری گیلان، تامین آرامش مردم را از اولویت های دستگاه قضایی دانست و افزود: یکی از بسترهای ناامنی نارضایتی مردم است.

- ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان، تامین آرامش مردم را از اولویت های دستگاه قضایی دانست و افزود: یکی از بسترهای ناامنی نارضایتی مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز، 5 مهر در بازدید از دادگستری شهرستان لنگرود، با تبریک ایام هفته دفاع مقدس یاد و خاطره رشادت های رزمندگان اسلام را گرامی داشت و تصریح کرد: حل مشکلات شهروندان در ادارات از اولویت های کاری مدیران است.

وی با تاکید بر حفاظت از حقوق بیت المال اظهار کرد: تعدادی از ادارات با عملکرد ناصحیح خود عامل تضییع حقوق بیت المال هستند و با برخی اقدامات نسنجیده، زمینه زمین خواری و سوء استفاده سودجویان را فراهم می کنند.

رییس شورای قضایی گیلان تامین آرامش مردم را از اولویت های دستگاه قضایی دانست و افزود: یکی از بسترهای ناامنی نارضایتی مردم است و مدیران نباید با کم کاری، تصمیمات اشتباه و عدم توجه به ظرفیت های هر شهرستان، موجبات بی اعتمادی و نارضایتی جامعه را فراهم کنند.

وی دارا بودن نگاه حاکمیتی در ادارات را امری ضروری و اجتناب ناپذیر عنوان کرد و گفت: داشتن روحیه هماهنگی و تعامل در تصمیمات جمعی، مهم و راهگشاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از بسترهای ناامنی، نارضایتی مردم است

یکی از بسترهای ناامنی، نارضایتی مردم است