مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-14اقتصادي

اجرای فاز دوم نیروگاه خورشیدی در سرخه حصار


شهردار منطقه 13 از اجرای فاز دوم پروژه نیروگاه خورشیدی در منطقه سرخه حصار در راستای اجرای پروژه های قطب گردشگری شرق تهران و استفاده از انرژی پاک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمدهادی علی احمدی در نشست محیط زیستی منطقه13 با حضور مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ضمن اشاره به رویکرد منطقه13 در اجرای برنامه های خلاقانه، گفت: حدود 189 برنامه توسط معاونت ها و نواحی اجرایی شده که بخشی از این موارد مربوط به حوزه های محیط زیست است.

وی احداث کارخانه Mrf را از جمله پروژه های زیست محیطی منطقه13 نام برد و افزود: این پروژه با رویکرد کاهش پسماند اواخر سال گذشته تکمیل و رعایت مسائل بهداشتی و زیست محیطی  در این منطقه از شرق پایتخت به بهره برداری رسید.

علی احمدی با تأکید بر نگهداشت مناسبت پروژه ها از اجرای فاز دوم پروژه نیروگاه خورشیدی در این منطقه در راستای پروژه های قطب گردشگری شرق خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته، با پیمانکارانی که در این زمینه کار کردند صحبت کردیم و یکی از این گروه ها کار را قبول کرد و این ایده بعد از 6 سال به سرانجام رسید و نیروگاه سرخه حصار، بزرگترین نیروگاه خورشیدی شرق تهران که یک سوم برق بوستان سرخه حصار را تأمین می کند،  قابلیت دارد که تا دو فاز دیگر ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز دوم نیروگاه خورشیدی در سرخه حصار

اجرای فاز دوم نیروگاه خورشیدی در سرخه حصار