مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-12سياسي

16 اثر در دوسالانه کتاب عاشورا برگزیده و تقدیر شدند


آیین اختتامیه دومین دوسالانه کتاب عاشورا صبح امروز با حضور نویسندگان و اندیشمندان حوزه هیأت و عاشورا در کانون اسلامی انصار برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، آیین اختتامیه دومین دوسالانه کتاب عاشورا صبح امروز پنجشنبه 20 مهرماه با حضور نویسندگان و اندیشمندان حوزه هیأت و عاشورا در کانون اسلامی انصار برگزار شد.

16 نگاه به سیدالشهداء در طول تاریخ داریم محمدرضا سنگری دبیر علمی دوسالانه کتاب عاشورا در این مراسم اظهارداشت: بررسی ها نشان می دهد که افق خوبی در زمینه عاشوراپژوهی در کشور درحال رخ دادن است.

وی با اشاره به اینکه براساس تحقیقات تاریخی به این نتیجه رسیدم که ما 16 نگاه به امام حسین(ع) داریم گفت: آن حسینی که باید از او سخن گفت همان است که خود در عاشورا فرمود که لکم اسوه من برای شما عاشورا هستم.

نشانه های مقبول، جاهل و عالم در کلام امام حسین  سنگری افزود: امام حسین(ع) اسوه می فرماید: اگر می خواهید نشانه فرد مقبول را بدانید اولین آنان هم نشینی و زانو زدن با اهل عقول و اندیشمندان است و از علائم اهل جهل هم بگو و مگو با تهی مغزان و زمان ضرف کردن برای افراد بی دانش است.

دبیر علمی دوسالانه کتاب عاشورا گفت: امام ادامه می دهد که از نشان های عالم این است که خودنقدی و خود ارزیابی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 اثر در دوسالانه کتاب عاشورا برگزیده و تقدیر شدند

16 اثر در دوسالانه کتاب عاشورا برگزیده و تقدیر شدند