مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 07:202023-10-04اقتصادي

آزادی 9 زندانی غیرعمد مالی همزمان با هفته وحدت در یزد


مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی یزد گفت: 9 مددجو با اجرای پویش وحدت رهایی ویژه هفته وحدت با گذشت شکات از زندان آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، رضا مقبلی صبح امروز در پیامی با تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق اظهار کرد: این مددجویان با اجرای پویش وحدت رهایی به مناسبت هفته وحدت به همت ستاد مردمی دیه از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی افزود: رقم بدهی این زندانیان هشت میلیارد و 820 میلیون تومان بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایتمندانه از شکات و آورده محکومان هفت میلیارد و 355 میلیون تومان از این میزان تامین شد.

مدیرکل زندان های استان یزد گفت: بقیه این میزان از منابع ستاد مردمی شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل، یک میلیارد و 465 میلیون تومان به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این افراد و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

مقبلی با بیان این که با احتساب این تعداد آزادی از ابتدامسال تاکنون 90 مددجو با مشارکت ستاد مردمی دیه یزد از زندان های استان آزاد شدند، نصریح کرد: پنج مددجو مربوط به محکومان مالی 2 محکوم مربوط به پرداخت مهریه و 2 محکوم مربوط به پرداخت نفقه بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 9 زندانی غیرعمد مالی همزمان با هفته وحدت در یزد

آزادی 9 زندانی غیرعمد مالی همزمان با هفته وحدت در یزد