مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-18بين الملل

سندرز: حمله به بیمارستان المعمدانی «جنایتی توصیف ناپذیر» است


برنی سندرز به انتقاد از افزایش خشونت ها در غزه پرداخت و بمباران بیمارستان المعمدانی در نوار غزه را که به شهادت صدها فلسطینی منجر شد، جنایتی توصیف ناپذیر خواند.

- سندرز: حمله به بیمارستان المعمدانی جنایتی توصیف ناپذیر است برنی سندرز به انتقاد از افزایش خشونت ها در غزه پرداخت و بمباران بیمارستان المعمدانی در نوار غزه را که به شهادت صدها فلسطینی منجر شد، "جنایتی توصیف ناپذیر" خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، برنی سندر، سناتور آمریکایی همچنین با انتقاد از کشته شدن غیرنظامیان در طرف مقابل هم گفت: این جرایم و جنایات توصیف نشدنی باید همین الان متوقف شود.

شلیک و پرتاب بمب ها و موشک ها باید از هر دو طرف متوقف شود و کمک های گسترده بشردوستانه باید سریعا به غزه برود و گروگان ها باید به آغوش خانواده های خود برگردند.

سندرز همچنین اخیرا محاصره غزه توسط رژیم صهیونیستی را به صورت جدی نقض قوانین بین الملل دانست و گفت: هدف قرار دادن غیرنظامیان یک جنایت جنگی است و مهم نیست که چه کسی انجامش داده است.

محاصره غزه و بستن آب و غذا و سایر موارد لازم به غزه نقض جدی حقوق بشر است و جز آسیب رساندن به غیرنظامیان بیگناه کاری نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندرز: حمله به بیمارستان المعمدانی «جنایتی توصیف ناپذیر» است

سندرز: حمله به بیمارستان المعمدانی «جنایتی توصیف ناپذیر» است