مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-15دانش

آب مجازی در دنیای واقعی!


شماره چهارم دوره دوم نشریه «کهریز»؛ دو فصلنامه علمی، فرهنگی و اجتماعی انجمن علمی علوم و مهندسی آب دانشگاه تبریز منتشر شد.

- شماره چهارم دوره دوم نشریه کهریز ؛ دو فصلنامه علمی، فرهنگی و اجتماعی انجمن علمی علوم و مهندسی آب دانشگاه تبریز منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، امروز بهتر از آینده ، تبریز غرق در بی آبی ، مرزهای آبی رنگ کشور ، داغ النینو بر پیشانی زمین ، آب مجازی در دنیای واقعی و از شیرینی قایق سواری تا تلخی خشک شدن دریاچه ارومیه از جمله موضوعات و مقالاتی است که در این شماره می خوانیم.

این نشریه به صاحب امتیازی انجمن علمی علوم و مهندسی آب دانشگاه تبریز و مدیر مسئولی مهدی صاغی و سردبیری سجاد هاشمی، به صورت دو فصلنامه علمی، فرهنگی و اجتماعی منتشر می شود.

در بخشی از مطلب آب مجازی در دنیای واقعی این نشریه نوشته شده است: وقتـی واژه مجـازی را میشـنویم ناخـودآگاه دنیـای مجـازی، اینترنـت و شـبکه های اجتماعـی بـه ذهـن خطـور می کنـد و مـا بایـد گوشـی خـود را بـه دسـت بگیریـم و بـه اینترنت وصل شـویم تـا بفهمیـم در دنیـای مجـازی چـه خبـر اسـت! وقتـی آب، ایـن کلمـه پرتکـرار و بحرانـی ایـن روزهـا را در کنـار مجـازی قـرار می دهیــم شــاید تصــور برخــی ایــن اســت کــه در داخــل ایـن دنیـای مجـازی بایـد دنبـال آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب مجازی در دنیای واقعی!

آب مجازی در دنیای واقعی!