مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 10:202023-09-26سياسي

سومین «گذر هنر نبوی آستان جانان» در شیراز برپا می شود


دبیرکل کنگره جهانی محمد (ص) از برپایی سومین «گذر هنر نبوی آستان جانان» در شیراز به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) خبر داد.

- ایسنا/فارس دبیرکل کنگره جهانی محمد (ص) از برپایی سومین گذر هنر نبوی آستان جانان در شیراز به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد تقوایی امروز، 4 مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش رو بودن هفته وحدت گفت: به مناسبت این ایام سومین گذر هنر نبوی آستان جانان در شیراز برگزار خواهد شد که گوشه ای از همگرایی معنوی دوستداران پیامبر رحمت (ص) را به نمایش می گذارد.

وی با بیان اینکه هنر مؤثرترین و کارسازترین ابزار برای تبیین و نهادینه کردن فرهنگ و تفکر ناب محمدی است، افزود: کنگره جهانی محمد، پیامبر رحمت (ص) با این رویکرد، گذر هنر نبوی آستان جانان را به مدت 6 شب، از 9 تا 14مهرماه (ساعت 18 تا 22:30)، در حدفاصل چهارراه ادبیات تا چهارراه حافظیه برپا خواهد کرد.

تقوایی تصریح کرد: در این رویداد، هنرمندان برجسته ای از سراسر کشور، برای اجرای زنده ی آثار هنری در رشته های نقاشی، نقاشی خط و خوشنویسی، کتیبه، سفال نقش برجسته و نگارگری حضور خواهند یافت، همچنین برنامه های متنوعی مانند اجرای زنده موسیقی، سرود و مولودی خوانی، شب شعر و برنامه های متنوع ادبی، قصه گویی، عروسک گردانی و نقاشی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین «گذر هنر نبوی آستان جانان» در شیراز برپا می شود

سومین «گذر هنر نبوی آستان جانان» در شیراز برپا می شود