مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 13:252023-09-27دانش

قائم مقام رییس دانشگاه آزاد منصوب شد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی قائم مقام رییس دانشگاه را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی علی سروری مجد را به عنوان قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم محمد مهدی طهرانچی آمده است: برادر گرامی جناب آقای دکتر علی سروری مجد با سلام  به منظور هماهنگی و هم افزایی هر چه بیشتر درون سازمانی و با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان قائم مقام رییس دانشگاه منصوب می شوید.

  امید است با استعانت از خداوند بزرگ در راستای اجرای مطالبات مقام معظم رهبری و سند تحول و تعالی 5 ساله دانشگاه انتظارات یاد شده ذیل را محقق کنید.

1ـ هماهنگی هرچه بیشتر روسای مراکز، روسای استانها و واحدهای ویژه با ستاد مرکزی دانشگاه بر اجرای مصوبات و اسناد بالادستی  2ـ استفاده حداکثری از دانش و تجربیات مشاورین محترم رییس دانشگاه  3ـ اشراف بر دفتر انتصابات، امور ارزیابی عملکرد و توان افزایی مدیران و دبیرخانه برنامه 5 ساله  4ـ نظارت بر پیگیری حسن اجرای برنامه های تحولی خاص و ویژه از قبیل: هیأت علمی وابسته، دستیار آموزشی، تقریب مذاهب اسلامی، امامت و مهدویت، مدارس معارف اسلامی سعادت، آموزشیار، پژوهشیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام رییس دانشگاه آزاد منصوب شد

قائم مقام رییس دانشگاه آزاد منصوب شد