مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-04سياسي

برگزاری دومین همایش روز بردسکن


شهردار بردسکن از برگزاری دومین همایش روز بردسکن در هفته جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، محمد حسین مدیح در نشست خبری خود با اصحاب رسانه وفعالان فضای مجازی با برشمردن برنامه های  روز بردسکن به اهداف این مراسم اشاره کرد واظهار کرد: همایش روز بردسکن از سه سال قبل با  نظر خواهی از نخبگان شهرستان آغاز شد وسپس با برگزاری دها جلسه کارشناسی مقرر شد تا در مهرماه هرسال  همایش روز بردسکن دراین شهرستان برگزار گردد.

شهردار بردسکن با بیان اینکه  اولین سال بزرگداشت این روز در سال گذشته با استقبال خوب مردم ومدیران بردسکن مواجه شد، افزود: مهرماه در این شهرستان ایامی است که همه کشاورزان محصولات تابستانی خود را برداشت  وخود را برای کشت محصولات زمستانه آماده می کنند.

مدیح با اعلام اینکه روز بردسکن 15 مهرماه دراین شهرستان نامگذاری شده است وپیگیر هستیم تا با همکاری فرمانداری ودیگر دستگاههای مرتبط  ثبت ملی این روز را در کشور داشته باشیم گفت: به همین مناسبت  بیش از 10 برنامه  تدارک دیده شده است که این برنامه ها از روز پنج شنبه (فردا) با ادای احترام به شهدای  شهرستان آغاز می گردد.

شهردار بردسکن افزود:  برگزاری نمایشگاه  صنایع دستی  ونیز اجرای برنامه های مختلف محلی با دعوت از نخبگان و پیشکسوتان و چهره های ماندگار شهر بردسکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین همایش روز بردسکن

برگزاری دومین همایش روز بردسکن