مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 06:202023-10-06سياسي

دلیل حضور فوری نیروهای اطلاعاتی در فرودگاه و جلوگیری از خروج احمدی نژاد


صبح امروز برخی کانال های خبری نزدیک به محمود احمدی نژاد رییس جمهور اسبق، اعلام کردند که وی در پاسخ به دعوت رسمی دولت و دانشگاه گواتمالا، جهت شرکت در یک سمپوزیوم بین المللی چهار روزه عازم این کشور در آمریکای مرکزی شده است.

- صبح امروز برخی کانال های خبری نزدیک به محمود احمدی نژاد رییس جمهور اسبق، اعلام کردند که وی در پاسخ به دعوت رسمی دولت و دانشگاه گواتمالا، جهت شرکت در یک سمپوزیوم بین المللی چهار روزه عازم این کشور در آمریکای مرکزی شده است.

  در پی انتشار خبر ممانعت از سفر احمدی نژاد به کشور گواتمالا، پیگیری ها نشان می دهد که دستگاه های امنیتی با توجه به وضعیت این کشور و امکان تهدیدات امنیتی، پیشتر به وی گفته بودند که از این سفر خودداری کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین؛ صبح امروز برخی کانال های خبری نزدیک به محمود احمدی نژاد رییس جمهور اسبق، اعلام کردند که وی در پاسخ به دعوت رسمی دولت و دانشگاه گواتمالا، جهت شرکت در یک سمپوزیوم بین المللی چهار روزه عازم این کشور در آمریکای مرکزی شده است.

    ساعتی بعد از انتشار این خبر، ادعا شد که برخی عوامل اطلاعاتی و امنیتی با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) ضمن ضبط گذرنامه  احمدی نژاد از سفر وی به گواتمالا ممانعت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل حضور فوری نیروهای اطلاعاتی در فرودگاه و جلوگیری از خروج احمدی نژاد

دلیل حضور فوری نیروهای اطلاعاتی در فرودگاه و جلوگیری از خروج احمدی نژاد