مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 13:152023-09-26اجتماعي

تامین اتوبوس ایلام - تهران اولویت شرکت های حمل و نقل باشد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه تامین اتوبوس مسیر ایلام - تهران اولویت شرکت های حمل و نقل استان باشد، گفت: فروش بلیط در پایانه مسافربری شهر ایلام حضوری می شود.

- ایسنا/ایلام معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه تامین اتوبوس مسیر ایلام - تهران اولویت شرکت های حمل و نقل استان باشد، گفت: فروش بلیط در پایانه مسافربری شهر ایلام حضوری می شود.

مهندس سعید هژبری امروز سه شنبه 4 مهر در جریان بازدید از پایانه مسافربری شهر ایلام، با اشاره به نارضایتی از شرکت های حمل و نقل عمومی به ویژه مسیر ایلام به تهران و سایر مراکز استان ها اظهار کرد: با توجه به شروع سال تحصیلی دانشگاه ها، تقاضا برای مسافرت با اتوبوس بیشتر شده است که به منظور ساماندهی فروش بلیط در پایانه شهر ایلام، تا اطلاع ثانوی فروش بلیط اتوبوس در این پایانه با نظارت سازمان راهداری و به صورت حضوری انجام خواهد شد.

وی گفت: اتوبوس به میزان مورد نیاز متقاضیان سفر به سایر شهرستان ها و متناسب با نیاز متقاضیان سفر به تهران باید فراهم شود.

هژبری با تاکید بر لزوم برخورد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با شرکت های حمل و نقل متخلف با استفاده از ظرفیت ماده 13 ، گفت: شرکت های نفتی و پالایشگاه برای حمل و نقل پرسنل خود باید از ظرفیت سایر ناوگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اتوبوس ایلام - تهران اولویت شرکت های حمل و نقل باشد

تامین اتوبوس ایلام - تهران اولویت شرکت های حمل و نقل باشد