مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:002023-09-25اجتماعي

کسب رتبه برتر 90 دانش آموز مدارس مبین در سال گذشته


فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به کسب رتبه برتر 90 نفر از دانش آموزان مدارس مبین استان در سال گذشته گفت: تربیت و آماده سازی بهترین دانش آموزان از اهداف راه اندازی مدارس مبین است.

- سردار سیاوش مسلمی 3 مهرماه در آیین افتتاح دو مدرسه پیش دبستانی و دبستان غیر دولتی مبین دوره اول و دوم دخترانه و پسرانه وابسته به موسسه آموزشی فرهنگی راهیان کوثر سپاه کربلا در نوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به میمنت آغاز امامت امام زمان(عج) و هفته دفاع مقدس دو مدرسه به عنوان مدارس نمونه مبین افتتاح شد.

وی با بیان اینکه ذیل مجموعه کوثر سپاه، تعداد 10 مدرسه در سال تحصیلی جدید پذیرای یک هزار و 200 دانش آموز بوده است، افزود: مجموعا 120 نفر کادر آموزشی در این مدارس مشغول به کار شده اند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: با افتتاح این مدارس، بخشی از آنچه امروز دغدغه پدران و مادران به عنوان مدرسه ای شایسته و نمونه در حوزه تربیتی و آموزشی است برطرف خواهد شد.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه همه تلاش بر این است تا یک مجموعه تربیتی و آموزشی با تراز انقلاب اسلامی در این مدارس برنامه ریزی شود، گفت: اقدامات ارزشمندی از زمان تاسیس و راه اندازی مدارس مبین در استان صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر 90 دانش آموز مدارس مبین در سال گذشته

کسب رتبه برتر 90 دانش آموز مدارس مبین در سال گذشته