مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 18:052023-10-03ورزشي

حرکت ارزشی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مقابل الاتحاد


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باشگاه سپاهان در مقابل زیاده خواهی های تیم مقابل عقب نشینی نکرد و نشان داد که به معنای واقعی یک باشگاه فرهنگی و ورزشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  اصفهان، حجت الاسلام منوچهر مهروی پور، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) و با اشاره به اتفاقات مسابقه فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و الاتحاد عربستان اظهار کرد: شب گذشته شاهد حرکت ارزشی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بودیم.

وی افزود: باشگاه سپاهان در مقابل زیاده خواهی های تیم مقابل عقب نشینی نکرد و نشان داد که به معنای واقعی یک باشگاه فرهنگی و ورزشی است.

 مهروی پور با بیان اینکه این حرکت از جانب تیم حریف ابعاد مختلفی داشت، گفت: رهبر معظم انقلاب همواره یادآور بوده اند که این ها بیشتر از سردار سلیمانی از شهید سلیمانی ترس و واهمه دارند.

وی تصریح کرد: در فضای مجازی و در سایر جاها به دنبال محدود کردن حاج قاسم هستند، کاربران را محدود می کنند و عکس سردار را محو کردند، در این مسابقه نیز حتی از مجسمه حاج قاسم نگذشتند و از این شهید عزیز ترسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت ارزشی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مقابل الاتحاد

حرکت ارزشی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مقابل الاتحاد