مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-06سياسي

برخورد سخت با اراذل و اوباش و قانون ستیزان / کنترل هوشمند سارقین در آینده ای نزدیک


فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه به حکم قانون با اراذل اوباش، گردن کشان و قانون ستیزان قاطعانه، قانون مدارانه و سخت برخورد می کنیم، در عین حال گفت: - فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه به حکم قانون با اراذل اوباش، گردن کشان و قانون ستیزان قاطعانه، قانون مدارانه و سخت برخورد می کنیم، در عین حال گفت: با هماهنگی قوه قضاییه در آینده ای بسیار نزدیک با اقدامات فنی و هوشمندانه، عمده سارقین را به کنترل هوشمند خود در می آوریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمدرضا رادان پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران سخنرانی و با اشاره به 13 مهرماه روز نیروی انتظامی و آغاز هفته انتظامی، اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با موضوع انقلاب اسلامی و در عصری که به عصر امام خمینی (ره) عزیز معروف شد، آنچه سر لوحه خدمت برای همه خدمت گزاران به مردم در دستور کار قرار گرفت، این بود که امامی از جنس مردم و برای مردم، خودش را ارائه داد.

یعنی اگر در عرصه دفاع کسانی از جنس نیروهای مسلح وظیفه دفاع داشتند، امام ما ثابت کرد مردم هم در دفاع نقش آفرین خواهند بود.

یعنی مردم در کنار نیروهای مسلح برای دفاع معرفی شدند.

وی گفت: اگر عرصه جهاد سازندگی با عناوین سازمانی معرفی شد، امامی که از جنس مردم و برای مردم بود ثابت کرد در کنار آن مردم هستند که نقش آفرینی مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد سخت با اراذل و اوباش و قانون ستیزان / کنترل هوشمند سارقین در آینده ای نزدیک

برخورد سخت با اراذل و اوباش و قانون ستیزان / کنترل هوشمند سارقین در آینده ای نزدیک