مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-19اقتصادي

2900 خودرو با نظارت دادستانی مرکز فارس از پارکینگ ایران خودرو ترخیص شد


بیش از 2هزار و 900 دستگاه از خودرو های موجود در پارکینگ شرکت ایران خودرو با پیگیری های صورت گرفته از سوی دادستانی مرکز استان فارس، پس از تکمیل و انطباق با استاندارد های مقرر جهت تحویل به شهروندان ترخیص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در راستای حفظ و صیانت از حقوق عامه و اجرای طرح نظارت بر فعالیت واحد های بزرگ صنعتی فارس، با نظارت دادستانی مرکز استان، مشکلات و موانع بیش از 2 هزار و 900 دستگاه از خودرو های موجود در پارکینگ شرکت ایران خودرو مرتفع و پس از تکمیل و انطباق با استاندارد های مقرر جهت تحویل به شهروندان ترخیص شد.

به منظور بررسی وضعیت تحویل به موقع سایر خودرو های تولیدی به شهروندان و پیشگیری از دپو و احتکار خودرو در پارکینگ ها و انبار های کارخانه؛ سیدمصطفی بحرینی دادستان مرکز استان با حضور معاون صیانت از حقوق عامه دادسرای مرکز استان و مدیران و کارشناسان سازمان بازرسی، اداره کل تعزیرات حکومتی استان، سازمان صنعت معدن و تجارت استان، اداره کل استاندارد استان از مجموعه ایران خودرو فارس به صورت میدانی بازدید کردند.

با پیگیری های صورت گرفته از سوی دادستانی مرکز استان فارس به منظور رفع ابهامات و مشکلات مربوط به تأییدیه استاندارد، 3 هزار و 600 دستگاه خودرو پژو پارس موجود در پارکینگ های شرکت ایران خودرو فارس با مهلت دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2900 خودرو با نظارت دادستانی مرکز فارس از پارکینگ ایران خودرو ترخیص شد

2900 خودرو با نظارت دادستانی مرکز فارس از پارکینگ ایران خودرو ترخیص شد