مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-16اجتماعي

شهادت محیط بان، سعید پرهام احراز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهادت سعید پرهام محیط بان خراسان شمالی پس از 12 سال در کمیته کشوری احراز شهادت و جانبازی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جاری احراز شد و در مراسمی با حضور مادر بزرگوار این شهید، - پس از 12 سال و با پیگیری های مستمر سازمان حفاظت محیط زیست شهادت محیط بان، سعید پرهام احراز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهادت سعید پرهام محیط بان خراسان شمالی پس از 12 سال در کمیته کشوری احراز شهادت و جانبازی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جاری احراز شد و در مراسمی با حضور مادر بزرگوار این شهید، فرماندار شهرستان قوچان، مدیران کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی و خراسان شمالی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان قوچان سنگ مزار این شهید، تعویض و نصب شد.

سعید پرهام در آذرماه 89 در درگیری با شکارچیان متخلف به شهادت رسید و در این مدت مدارک و مستندات مربوط به شهادت شهید سه مرتبه به بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال شد، و به همین دلیل احراز شهادت این محیط بان زمان بر شد.

گفتنی است؛ محیط بان شهید سعید پرهام در سال 89 در منطقه گلیل و سرانی شهرستان شیروان به شهادت رسید و با توجه به اینکه زادگاه این شهید بزرگوار در خراسان رضوی است، پیکر این شهید بزرگوار در شهرستان قوچان به خاک سپرده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت محیط بان، سعید پرهام احراز شد

شهادت محیط بان، سعید پرهام احراز شد