مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 09:452023-09-23اجتماعي

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور رییسی در شهرستان بهارستان نواخته شد


1402 امروز اول مهر با حضور رییس جمهور و هیات همراه و جمعی از معلمان و دانش آموزان در مدرسه نوساز ابتدایی دخترانه شهید امیر کمندی واقع در نسیم شهر شهرستان بهارستان تهران رسما آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ زنگ آغاز سال تحصیلی جدید مدارس امروز/شنبه/ مصادف با نخستین روز از مهرماه با حضور سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در یکی از مدارس نوساز شهرستان بهارستان از توابع استان تهران نواخته شد.

آغاز سال تحصیلی 1403 - 1402 امروز اول مهر با حضور رییس جمهور و هیات همراه و جمعی از معلمان و دانش آموزان در مدرسه نوساز ابتدایی دخترانه شهید امیر کمندی واقع در نسیم شهر شهرستان بهارستان تهران رسما آغاز شد.

پس از نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی، دانش آموزان درحالی که پرچم جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند، با رییس جمهور عکس یادگاری انداختند.

سپس رییسی با حضور در کلاس های درس با دانش آموزان گفت و گوی صمیمانه ای داشت.

رییس جمهور در جمع دانش آموزان و مسئولان این مدرسه موضوع پویش مهر را مطرح کرد و گفت: من امسال می خواهم پویش مهر را مطرح کنم؛ کشور ما کشوری است که پس از انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت های زیادی بوده است و من از شما می خواهم با کمک والدین و معلمان خود به دستاوردهای این انقلاب بپردازید و پیشنهاد بدهید برای پیشرفت کشور از صنعت تا آموزش و پرورش.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور رییسی در شهرستان بهارستان نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور رییسی در شهرستان بهارستان نواخته شد