مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-17سياسي

گزینش مامور نیروی انتظامی از گزینش قاضی نیز بالاتر است


گزینش کار مشکلی است و گزینش مامور و نیروی انتظامی که با مردم در ارتباط است از گزینش قاضی نیز بالاتر است، لذا باید افراد با استعداد را در این زمینه قبول کنید.

- آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان در دیدار پرسنل و کارکنان فرماندهی مرکز آموزش شهید بهشتی با اشاره به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت و عصبانیت استکبار به ویژه آمریکا اظهار داشت: جبهه مقاومت کار اساسی در مقابل رژیم صیونیستی که ادعا امنیت داشت کرد، اگرچه این رژیم دست به جنایت می زند و دستور به کشتار کودکان را می دهد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی هم چنان از آمریکا دنباله روی می کنند در حالی که نمی داند آمریکا، این رژیم را وسیله ای قرار داده است که به واسطه آن پایگاهی در منطقه داشته باشد.

امام جمعه اصفهان با بیان جهل و نادانی تاریخی بنی اسراییل از زمان حضرت موسی(ع) و عدم تبعیت از این پیامبر الهی گفت: در قرآن کریم نیز آمده است که قوم یهود، حضرت موسی(ع) را آزار می دادند، هم چنان که در داستان فرعون و پس از نجات بنی اسراییل و روییت لطف و معجزه الهی، به حضرت موسی(ع)پیشنهاد کردند قَالُوا یَا مُوسَی اجْعَلْ لَنَا إِلَٰهًا کَمَا لَهُمْ آلِهَهٌ .

وی تخریب بیمارستان و کشتن خبرنگاران به دست رژیم صیونیستی را برخلاف قوانین جنگی عنوان کرد و ادامه داد: تعبیر امام(ره) این بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینش مامور نیروی انتظامی از گزینش قاضی نیز بالاتر است

گزینش مامور نیروی انتظامی از گزینش قاضی نیز بالاتر است