مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 17:302023-10-08پزشكي

تبدیل مدل ارائه خدمات سلامت از غیرفعال به فعال در برنامه ملی سلامت خانواده


معاون بهداشت وزارت بهداشت تبدیل مدل ارائه خدمات از غیرفعال به پوشش فعال را از مهمترین دستاوردهای برنامه ملی سلامت خانواده یاد کرد و گفت: در یکی از 93 شهرستان محل اجرای این برنامه، - معاون بهداشت وزارت بهداشت تبدیل مدل ارائه خدمات از غیرفعال به پوشش فعال را از مهمترین دستاوردهای برنامه ملی سلامت خانواده یاد کرد و گفت: در یکی از 93 شهرستان محل اجرای این برنامه، در یکماه گذشته 12 هزار و 500 بیمار مبتلا به پرفشاری خون در غربالگری شناسایی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین فرشیدی با بیان این مطلب، اظهار داشت: هزینه های درمانی بسیار زیاد و سنگین است اما با اجرای برنامه ملی سلامت خانواده و غربالگری و مراقبت مستمر از جمعیت هدف، می توان این هزینه ها را برای خانواده و نظام سلامت کاهش داد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی با اشاره به دستاوردهای ارزشمند شبکه بهداشت و درمان کشور، گفت: با تاکید مقام معظم رهبری و همچنین وزیر بهداشت، به دنبال تقویت شبکه بهداشت و زیرساخت های آن و نیز تامین نیروی انسانی متخصص و متعهد هستیم.

معاون وزیر بهداشت به آغاز احداث 4 هزار پروژه بهداشتی از دوسال پیش تا کنون اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تا یکسال آینده این تعداد پروژه تکمیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل مدل ارائه خدمات سلامت از غیرفعال به فعال در برنامه ملی سلامت خانواده

تبدیل مدل ارائه خدمات سلامت از غیرفعال به فعال در برنامه ملی سلامت خانواده