مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 00:502023-09-30ورزشي

ورود فرماندار گرگان به پرونده شفاف سازی در بسکتبال


فرماندار گرگان با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان و اظهارنظر درباره لزوم شفاف سازی در قراردادهای بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال، رسما به این موضوع ورود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، پس از حواشی فراوان ایجاد شده در خصوص قراردادهای بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان و اظهارنظر رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان و همچنین رییس شورای اسلامی شهر گرگان، اسماعیل نادری فرماندار گرگان با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان رسما به این پرونده ورود کرد.

فرماندار گرگان در جلسه عصر روز گذشته شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: من تمامی قراردادها را دارم و یک به یک آنها را مطالبه کردم و اینکه این قراردادها بر چه اساسی بسته شده برای من جای سوال است و من برای آنها پاسخ می خواهم.

اسماعیل نادری تاکید کرد: حتی شنیده ام پسر یکی از مسوولان بدون آنکه در سطح چنین تیمی باشد با هزینه های بیت المال و مردم در این تیم قرار گرفته و هزینه هایش را دوستان می دهند و تاکنون در هیچ بازی هم شرکت نکرده است.

وی اضافه کرد: دوستان می گویند قرار است وزیر اقتصاد به موضوع جذب حامی مالی تیم ورود کند و سوال این است اگر این اقدام نیز نتیجه ای نداشت، تیم قرار است بر چه اساس و بر چه مبنایی بسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود فرماندار گرگان به پرونده شفاف سازی در بسکتبال

ورود فرماندار گرگان به پرونده شفاف سازی در بسکتبال