مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-04اقتصادي

رازیانه کاران رزنی مجوز گردشگری کشاورزی می گیرند


مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رزن از ارائه مجوز گردشگری کشاورزی به رازیانه کاران این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رزن از ارائه مجوز گردشگری کشاورزی به رازیانه کاران این شهرستان خبر داد.

شهروز کهیایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهرستان رزن دارای چهار روستا در بحث سطح بالای کشت رازیانه شامل سلطان آباد، قایش، کلکبود و شاطر بالی بوده که با توجه به فضای مناسب این روستاها برای گردشگری کشاورزی و خلاق در صورت مراجعه رازیانه کاران این روستاها به میراث فرهنگی به این کشاورزان مجوز گردشگری کشاورزی داده خواهد شد.

وی با اشاره به گردشگری کشاورزی تصریح کرد: با راه اندازی گردشگری کشاورزی، گردشگران با این نوع از گردشگری، خود به طور مستقیم برداشت محصول را می توانند تجربه و حس کنند ضمن اینکه در کنار آن این نوع از گردشگری درآمد بسیار خوبی برای رازیانه کاران شهرستان به دنبال خواهد داشت.

کهیایی در ادامه با بیان اینکه ثبت جشن برداشت محصول رازیانه شهرستان رزن در فهرست آثار ناملموس کشور در دست پیگیری است، خاطرنشان کرد: با پتانسیل هایی که در چهار روستای سلطان آباد، قایش و کلکبود و شاطربالی شهرستان وجود دارد در تلاش هستیم تا دبیرخانه دائمی جشنواره رازیانه رزن را در شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رازیانه کاران رزنی مجوز گردشگری کشاورزی می گیرند

رازیانه کاران رزنی مجوز گردشگری کشاورزی می گیرند