مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-13سياسي

عملیات طوفان الاقصی ابهت رژیم اشغالگر قدس را درهم شکست


مجاهدان فلسطینی با اجرای عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی پاسخ سهمگینی به جنایات اسراییل دادند و ابهت آن را در هم شکستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در خطبه های نماز جمعه ایلام، اظهار کرد: مردم فلسطین از 70 سال گذشته تاکنون مورد ظلم قرار گرفته اند و مسجد الاقصی در سرزمین های اشغالی با اینکه مورد احترام تمام ادیان الهی است، اما همواره از طرف رژیم سفاک اسراییل مورد بی حرمتی قرار می گیرد.

  وی افزود: رژیم اشغالگر قدس، خود را نسبت به دیگر اقوام و ملل، نژاد برتر می داند و در قبال مردم فلسطین هیچگاه حقوق بشر را رعایت نمی کند و همواره با تمسک به مظلوم نمایی و استفاده از ظرفیت های قدرتمند رسانه ای حمله و جنایات خود به فلسطین را با مظلوم نمایی توجیه می کنند.

  امام جمعه ایلام بیان کرد: این رژیم غاصب و کودک کش، یک جنایت جنگی و نسل کشی تمام عیار در فلسطین به راه انداخته است که کشورهای اسلامی و نهادهای بین المللی نباید در برابر این جنایت های آشکار، سکوت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام افزود: آمریکا و رسانه های غربی در حالی روی جنایات خیالی و واقع نشده حماس در حق رژیم غاصب مانور گسترده خبری می دهند که فلسطین در سایه سکوت جامعه بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات طوفان الاقصی ابهت رژیم اشغالگر قدس را درهم شکست

عملیات طوفان الاقصی ابهت رژیم اشغالگر قدس را درهم شکست