مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 17:552023-10-02سياسي

سفرای جدیدی که با امیرعبداللهیان دیدار و رونوشت استوارنامه های خود را تقدیم کردند


سفرای جدید تونس، برزیل و اسلوونی در تهران امروز رونوشت استوارنامه های خود را تقدیم امیرعبداللهیان کرده و کاردار آرژانتین و نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل هم اعتبارنامه و روانامه خود را تسلیم وزیر امور خارجه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سفرای جدید تونس، برزیل و اسلوونی در تهران امروز (دوشنبه) دهم مهرماه با حضور در محل وزارت امور خارجه رونوشت استوارنامه های خود را تقدیم حسین امیرعبداللهیان کردند.

عماد الرحمونی سفیر جدید جمهوری تونس در جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (دوشنبه) دهم مهر ماه و در آغاز ماموریت دیپلماتیک خود در جمهوری اسلامی ایران ضمن دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وی کرد.

      وزارت امور خارجه تونس اسفند سال گذشته از بازگشت روابط ایران و عربستان سعودی به حالت عادی استقبال و ابراز امیدواری کرد که این توافق به تحکیم پایه های امنیت و ثبات در منطقه کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، امروز سفیر جدید برزیل در تهران نیز با امیرعبداللهیان دیدار کرد.

  ادواردو ریکاردو گرادیلونه نتو سفیر جدید جمهوری فدراتیو برزیل در جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) دهم مهر ماه در آغاز ماموریتش در جمهوری اسلامی ایران در دیدار با حسین امیرعبداللهیان، رونوشت است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرای جدیدی که با امیرعبداللهیان دیدار و رونوشت استوارنامه های خود را تقدیم کردند

سفرای جدیدی که با امیرعبداللهیان دیدار و رونوشت استوارنامه های خود را تقدیم کردند