مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 07:502023-09-23اقتصادي

امیدواریم مشکل قطعی آب اسدآباد با چاه شماره 25 مرتفع شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از بهره برداری چاه شماره 25 اسدآباد خبر داد و ابرازامیدواری کرد که مشکل قطعی آب شهر اسدآباد مرتفع شود.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از بهره برداری چاه شماره 25 اسدآباد خبر داد و ابرازامیدواری کرد که مشکل قطعی آب شهر اسدآباد مرتفع شود.

فرهاد بختیاری فر با اعلام این خبر گفت: با توجه به ضرورت تأمین بخشی از کمبود آب شرب شهر اسدآباد، چاه شماره 25 در منطقه قزله با اعتباری افزون بر 45 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی حفاری، تجهیز و وارد مدار بهره برداری شد.

وی افزود: عمق چاه حفاری شده 170 متر با لوله جدار 16 اینچ بوده که آب استحصالی از این چاه توسط 450 متر خط انتقال لوله چدن داکتیل وارد شبکه توزیع آب شرب شهر اسدآباد می شود.

بختیاری فر با اشاره به عملیات تجهیز و راه اندازی این چاه خاطرنشان کرد: برای بهره برداری از این چاه 500 متر خط انتقال برق اجرا و یک دستگاه ترانس KWA 125 نیز نصب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، وی گفت: با بهره برداری از این چاه بیش از 30 لیتر در ثانیه به ظرفیت آبی این شهر اضافه شده که امیدواریم مشکل قطعی آب در سطح شهر اسدآباد در طول روز مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم مشکل قطعی آب اسدآباد با چاه شماره 25 مرتفع شود

امیدواریم مشکل قطعی آب اسدآباد با چاه شماره 25 مرتفع شود