مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 11:112023-10-11پزشكي

معاون وزیر بهداشت: ایران به سوی مرجعیت علمی پیش می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در پنجمین کنگره بین المللی و بیست وششمین کنگره ملی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری کنگره ای بسیار باارزش و کاملاً علمی در ایران اسلامی و استان سمنان هستیم.

وی تصریح کرد: دانشمندان عرصه علوم پایه همچون فارماکولوژی و فیزیولوژی در این کنگره ارزشمند حضور دارند و تا امروز نیز این افراد تلاش های بسیاری را در عرصه رشد علمی داشته اند.

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: درصد قابل توجهی از رشد فناوری و علوم مختلف پزشکی مدیون تلاش های دانشمندان فارماکولوژی و فیزیولوژی در ایران است و این دسته از اندیشمندان در عرصه تحقیقات و پژوهش ها نیز تاکنون خوش درخشیده اند.

مرجعیت علمی ایران اسلامی؛ هدف جدی امروز معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین اظهار کرد: امروز چند هدف مهم را به عنوان واقعیت های موجود و موردقبول باید باور داشت و به دنبال تحقق آنها حرکت کرد.

پناهی گفت: یکی از این واقعیت ها، این است که ایران اسلامی باید به مرجعیت علمی در منطقه و جهان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر بهداشت: ایران به سوی مرجعیت علمی پیش می رود

معاون وزیر بهداشت: ایران به سوی مرجعیت علمی پیش می رود