مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-02سياسي

ثبت نام دوره های آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی فارس تمدید شد


با توجه به استقبال مناسب از دوره های آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی فارس، مهلت ثبت نام این دوره ها تا 22 مهرماه جاری تمدید شد.

- ایسنا/فارس با توجه به استقبال مناسب از دوره های آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی فارس، مهلت ثبت نام این دوره ها تا 22 مهرماه جاری تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به استقبال مناسب از دوره های آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی فارس و درخواست های متقاضیان، مهلت ثبت نام این دوره ها تمدید شد.

علاقه مندان برای شرکت در دوره های آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی در ترم پاییز 1402 می توانند تا 22 مهرماه جاری نسبت به ثبت نام در این دوره ها اقدام کنند.

این دوره ها در دپارتمان های مختلف نظیر علوم پزشکی، علوم انسانی، کامپیوتر و مهندسی، کشاورزی، زبان های خارجی، هنر و معماری اشتغال و کارآفرینی برگزار می شوند.

دپارتمان علوم پزشکی شامل رشته های امدادگر اولیه، تکنسین داروخانه، دستیار کنار دندانپزشک، پذیرش آزمایشگاه، مبانی و مفاهیم اولیه طب سنتی، آشنایی با گیاهان پرمصرف و مفردات دارویی، دپارتمان علوم انسانی شامل تربیت مربی کودک، حسابداری، مدرس ابتدایی اول تا سوم، مدرس ابتدایی چهارم و پنجم، فن بیان، حسابداری با کامپیوتر، فن بیان اجرا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دوره های آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی فارس تمدید شد

ثبت نام دوره های آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی فارس تمدید شد