مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:212023-10-17بين الملل

سردبیر روزنامه البناء لبنان: امروز اسراییل از داخل و خارج در حال فروپاشی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ناصر قندیل ظهر امروز در ارتباط تصویری زنده با نشست هم اندیشی علمی بین المللی طوفان الاقصی و آینده مساله فلسطین که به همت دفتر تبلیعات اسلامی قم برگزار شد، عنوان کرد: ما در راه پیشرفت و تعالی هستیم و مقاومت طی سال های اخیر سیر صعودی داشته و هیچگاه روبه نزول نبوده و این در جنگ های 33 و 11 روزه کاملا برای همگان مشخص است.

سردبیر روزنامه البناء لبنان تشریح کرد: جبهه مقاومت از کمپ دیوید و اشغال لبنان به این نقطه رسیده که می تواند معادلات منطقه را تعیین و تهدید جدی برای اسراییلی ها بیافریند.

وی با تاکید بر گذار و پرش صعودی جبهه مقاومت، مطرح کرد: این صعود به این صورت است که اسراییل از داخل و خارج با تهدید وجودی مواجه است؛ آن ها خودشان متوجه فروپاشی داخلی خود شده اند و از خارج نیز گروه های مقاومت این فروپاشی را به آن ها تحمیل می کنند؛ حتی متفکرین اسراییلی نیز از نزول قطعی یهود صحبت می کنند.

وی ابراز کرد: غرب، امروز به صورت عمیق با شکست مواجه شده و آنها مجبور هستند برای ادامه استعمار گری پنهان و پیدای خود از این رژیم دفاع کنند در حالی که این پایگاه خود با مشکلات جدی روبرو است.

  این تحلیلگر لبنانی در ادامه به سخنان امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: غده سرطانی اسراییل رو به از بین رفتن است؛ درست است که مواجهه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردبیر روزنامه البناء لبنان: امروز اسراییل از داخل و خارج در حال فروپاشی است

سردبیر روزنامه البناء لبنان: امروز اسراییل از داخل و خارج در حال فروپاشی است