مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-15اجتماعي

حمایت دانش آموزان و فرهنگیان گلستانی از مردم مظلوم فلسطین


مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: دانش آموزان ایرانی، امروز به عنوان آینده سازان انقلاب اسلامی، در کنار جبهه مقاومت و مردم فلسطین ایستاده و صدایشان را برای آزادی و عدالت در سراسر جهان بلند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، در  راهپیمایی پرشور حمایت از مردم مظلوم فلسطین که اخیرا در تمامی شهرستان های استان گلستان برگزار شد، دانش آموزان و فرهنگیان از مدارس مختلف شرکت کردند و با حمل پرچم ها و پوسترها، باصدای بلند در حمایت از مردم فلسطین،  زنده باد فلسطین ، مرگ بر ظالم و مرگ بر صهیونیست فریاد زدند.

سیدرضا نظری درگفتگو با خبرنگار فارس حضور پرشور دانش آموزان و فرهنگیان در این راهپیمایی را نشان از همبستگی و حمایت قوی این گروه ها از مردم فلسطین دانست و گفت: دانش آموزان ایرانی، امروز به عنوان آینده سازان انقلاب اسلامی، در کنار جبهه مقاومت و مردم فلسطین ایستاده و صدایشان را برای آزادی و عدالت در سراسر جهان بلند است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان به نقش مهم رسانه ها و فعالان اجتماعی در روایت حقایق و جنایات صهیونیست ها در برابر مردم فلسطین اشاره کرد و افزود: همبستگی با مردم فلسطین در برابر سرکوب و ظلم نظام صهیونیستی، وظیفه انسانی هر فرد و هر جامعه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دانش آموزان و فرهنگیان گلستانی از مردم مظلوم فلسطین

حمایت دانش آموزان و فرهنگیان گلستانی از مردم مظلوم فلسطین