مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-05اقتصادي

وزیر اقتصاد: کریدور شرق خزر همچنان بلا تکلیف است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی، صبح پنجشنبه در هفتاد و دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان در خصوص دسترسی شعبه ارزی فعالان اقتصادی گنبد که با مشکل مواجه هستند، - وزیراقتصاد گفت: کریدور شرق خزر به دلیل عدم قطعیت و جمع بندی نشدن در زیر مجموعه های حوزه ریلی کشور همچنان بلا تکلیف مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی، صبح پنجشنبه در هفتاد و دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان در خصوص دسترسی شعبه ارزی فعالان اقتصادی گنبد که با مشکل مواجه هستند، اظهار کرد: برای اینکه کد شعبه ارزی در شهرستان گنبد راه اندازی شود حتماً پیگیری خواهم کرد.

وی در خصوص مسئله مربوط به نیروگاه سیکل ترکیبی گلستان، افزود: هم مدیرعامل بانک ملی و هم مدیرعامل بانک صادرات مکلف هستند موافقت نامه خود را به صورت مکتوب اعلام کنند و وارد فاز اجرایی شوند.

وزیر اقتصاد در خصوص بخش نامه مربوط به طلا در حوزه واردات، گفت: با توجه به اینکه این موضوع نیازمند به مصوبه ستاد تدابیر ویژه بود و خود دولت به تنهایی نمی توانست مصوب کند آن را هم به زودی طی یک ماه آینده ابلاغ خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد: کریدور شرق خزر همچنان بلا تکلیف است

وزیر اقتصاد: کریدور شرق خزر همچنان بلا تکلیف است