مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 21:552023-09-26بين الملل

درگیری قضایی نزدیکان بایدن و ترامپ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه های آمریکایی گزارش داده اند «هانتر بایدن»، پسر رییس جمهور آمریکا از «رودی جولیانی»، وکیل سابق «دونالد ترامپ»، - پسر رییس جمهور آمریکا از رودی جولیانی ، وکیل سابق دونالد ترامپ ، رییس جمهور سابق آمریکا شکایت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه های آمریکایی گزارش داده اند هانتر بایدن ، پسر رییس جمهور آمریکا از رودی جولیانی ، وکیل سابق دونالد ترامپ ، رییس جمهور سابق آمریکا شکایت کرده است.

طبق گزارش سی ان ان هانتر بایدن در این شکایت نامه، جولیانی را به نقص حریم خصوصی خودش در فضای دیجیتال متهم کرده و مدعی شده جولیانی با تلاش برای هک وسائل دیجیتال او قوانین آمریکا در زمینه حفظ حریم خصوصی کاربران رایانه را رعایت نکرده است.

در این شکایت از رودی جولیانی و یکی از وکلای او به نام رابرت کاستلو خواسته آن ها به فعالیت های غیرقانونی شان پایان داده و تمامی اطلاعاتی که از او در اختیار دارند را تحویل دهند.

در این شکایت نامه آمده است: اظهارات خوانده ها نشان می دهد که اقدامات غیرقانونی این افراد درزمینه هک امروز نیز ادامه دارند.

شکایت هانتر بایدن در حالی مطرح شده که جمهوری خواهان تحقیقات استیضاح از پدر او، جو ر کلید زده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری قضایی نزدیکان بایدن و ترامپ

درگیری قضایی نزدیکان بایدن و ترامپ