مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-13ورزشي

آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در کرمان+ تصاویر


مهدی میرجلیلی در رزمایش فاطمی 3 با حضور جامعه ورزش و بسیج ورزشکاران کشور در شهر زنگی آباد از توابع کرمان و در جوار مزار مطهر شهید سردار حاج یونس زنگی آبادی، - مسؤول بسیج ورزشکاران کشور گفت: رزمایش جهادگران فاطمی 3 امروز با رمز یا فاطمه الزهرا (س) از کرمان و همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

مهدی میرجلیلی در رزمایش فاطمی 3 با حضور جامعه ورزش و بسیج ورزشکاران کشور در شهر زنگی آباد از توابع کرمان و در جوار مزار مطهر شهید سردار حاج یونس زنگی آبادی، در جمع خبرنگاران افزود: اگر بخواهیم این روحیه جهادی و مرام پهلوانی و مکتب شهید سردار حاج قاسم را در ورزش جاری کنیم باید رویدادی برگزار کنیم تا ورزشکاران با این روحیه عجین شوند، بنابراین رزمایش های تخصصی را برگزار می گردند.

او افزود: دو ماموریت تخصصی در حوزه بسیج ورزشکاران داریم، ازجمله تهیه و توزیع اقلام ورزشی در مناطق کم برخوردار برای غنی سازی اوقات فراغت و انجام ورزش تخصصی است.

مسؤول بسیج ورزشکاران کشور در ادامه گفت: ورزشکاران بسیجی همچنین مجموعه ای از ماموریت های عمومی مانند ساخت و ساز منازل،   لایروبی قنوات، تهیه و توزیع کمک های مومنانه، بسته های معیشتی و لوازم التحریر  را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در کرمان+ تصاویر

آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در کرمان+ تصاویر