مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 19:502023-10-09پزشكي

عرضه شیر خشک با کد ملی نوزاد از 20 مهرماه


شیر خشک های رگولار و متابولیک در اداره کل فرآورده های مکمل بررسی می شوند.

پیش از این شیر خشک ها برچسب گذاری اصالت می شدند و آخرین خبر هم این است که از 20 مهرماه هر فردی که برای تهیه شیر خشک به داروخانه مراجعه می کند باید کد ملی نوزاد و تاریخ تولد او را بداند .

- شیر خشک های رگولار و متابولیک در اداره کل فرآورده های مکمل بررسی می شوند.

پیش از این شیر خشک ها برچسب گذاری اصالت می شدند و آخرین خبر هم این است که از 20 مهرماه هر فردی که برای تهیه شیر خشک به داروخانه مراجعه می کند باید کد ملی نوزاد و تاریخ تولد او را بداند چون همه شیر خشک ها باید در سامانه تیتک ثبت شود تا از قاچاق این اقلام جلوگیری شود، این موضوع شامل شیر خشک های رگولار هم می شود.

   مدیرکل فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو بر لزوم درج برچسب بر محصولات تراریخته جهت اطلاع مصرف کننده تاکید کرد و گفت: در عین حال ممکن است محصولاتی با منشاء تراریختگی داشته باشیم اما آثار تراریختگی نداشته باشند؛ مانند روغن ها که ممکن است ذرت منشاء آن تراریخته باشد، اما روغن حاصل اثری از تراریختگی نداشته باشد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر آل بویه _ مدیرکل فراورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو در نشست خبری در آستانه روز جهانی غذا، با اشاره به شعار این روز مبنی بر آب غذا است، آب ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه شیر خشک با کد ملی نوزاد از 20 مهرماه

عرضه شیر خشک با کد ملی نوزاد از 20 مهرماه