مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 19:152023-10-19سياسي

با اخلالگران بازار مسکن با قاطعیت برخورد می شود


افرادی که منجر به نارسایی در بازار مسکن می شوند سلب صلاحیت شوند تا دیگران به خود اجازه ورود به این حوزه و ناهنجاری در بازار مسکن را ندهند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سومین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان و یک صد و دومین جلسه شورای مسکن استان با حضور نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی در کارگروه املاک و مستغلات کشور، استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایر اعضاء برگزار شد.

در این نشست سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان با محکوم کردن اقدامات خصمانه رژیم صهیونسیتی علیه مردم مظلوم فلسطین، گفت: در ابتدا بر شهیدان مظلوم غزه که در آتش ظلم و ستم رژیم صهیونسیتی و آمریکای جنایتکار سوختند، درود می فرستیم.

وی ادامه داد: اقدامات خصمانه رژیم صهیونسیتی و هدف قراردادن بیمارستان المعمدانی غزه بار دیگر خوی درندگی و ددمنشانه این رژیم غاصب را بر همگان آشکار کرد.

مرتضوی با ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین، بیان کرد: بدون شک این اقداماتِ به دور از انسانیت، رژیم غاصب صهیونیست را به سوی نابودی ابدی پیش خواهد برد.

وی در خصوص دستور جلسه نشست، گفت: در جلسه ستاد تنظیم بازار استان و در راستای مطالعات و پژوهشی که مرکز آمار ایران و بانک مرکزی درخصوص تورم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اخلالگران بازار مسکن با قاطعیت برخورد می شود

با اخلالگران بازار مسکن با قاطعیت برخورد می شود