مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 20:552023-10-21حوادث

کلاهبرداری پیامکی به روش افتتاح حساب بانکی


رییس پلیس فتای گلستان گفت اخیراً پیامکی تحت عنوان «مشتری گرامی حساب شما افتتاح شد و برای فعالسازی خدمات بانکداری اینترنتی وارد لینک زیر شوید» برای شهروندان با هدف خالی کردن حساب بانکی و کلاهبرداری از آن ها ارسال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، سرهنگ سعید تجری شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: اخیراً پیامکی تحت عنوان مشتری گرامی حساب شما افتتاح شد و برای فعالسازی خدمات بانکداری اینترنتی وارد لینک زیر شوید برای شهروندان با هدف خالی کردن حساب بانکی و کلاهبرداری از آن ها ارسال می شود.

رییس پلیس فتای گلستان افزود: پایه و اساس این پیامک ها به گونه ای است که پس از ورود به لینک تعبیه شده و ارائه یکسری دسترسی ها، همین پیامک دریافتی با سرشماره مالک خط برای افراد دیگر ارسال می شود و در مراحل بعد با وارد شدن به درگاه پرداخت جعلی و درخواست مبلغی ناچیز پس از وارد کردن اطلاعات بانکی، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد می کنند.

وی گفت: شهروندان به هیچ وجه فریب اینگونه پیامک ها را نخورند و به یاد داشته باشند که برای انجام خدمات الکترونیک بانکی و افتتاح حساب باید به سایت اصلی و یکی از شعب بانک مربوطه مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری پیامکی به روش افتتاح حساب بانکی

کلاهبرداری پیامکی به روش افتتاح حساب بانکی