مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 21:002023-10-13سياسي

فارس در توسعه عقب افتاده است


نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فارس واقعاً در توسعه عقب افتاده است، خواستار تغییر نگاه ها به این استان که یک استان برخوردار است، - ایسنا/فارس نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فارس واقعاً در توسعه عقب افتاده است، خواستار تغییر نگاه ها به این استان که یک استان برخوردار است، شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، ابراهیم عزیزی امشب، 21 مهرماه در جلسه شورای برنامه ریزی استان فارس که در جریان سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان فارس برگزار شد، با اشاره به مشکلات این استان به خصوص شهر شیراز گفت: فارس واقعاً در توسعه عقب افتاده است.

وی با بیان اینکه نگاه به جنوب کشور به خصوص استان فارس در دولت باید تغییر پیدا کند، تصریح کرد: در دولت های متعدد از ابتدای انقلاب اسلامی، نگاه به استان فارس، استانی برخوردار است از این رو هیچ گاه در تامین منابع و پشتیبانی ها با شاخص قرارگیری این استان برخورد نکردیم.

عزیزی افزود: امروز در موضوعات عمرانی و راه روستایی، بهداشت و درمان جزو استان های پیشرو که نیستیم حتی جزو استان های عقب افتاده هستیم و علت اصلی آن نوع نگاه به استان فارس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس در توسعه عقب افتاده است

فارس در توسعه عقب افتاده است