مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 12:252023-09-27سياسي

صحنه ای که زن، زندگی، آزادی، برای حقوق زنان رقم می زند


آیت الله جوادی آملی در تعریف فلسفه ی حکم اعدام برای متجاوز به زنان می فرمایند : اگر زن و خانواده ی او از متجاوز درگذرند خداوند تبارک از متجاوز نمی گذرد.

- گروه زنان و جوانان خبرگزاری فارس؛ صغری عاشوری، کارشناس ارشد مطالعات زنان و خانواده: تعرضات، تجاوزات، آزارگری ها و ناامنی هایی که طرفداران غائله ی زن، زندگی، آزادی برای زنان به وجود آوردند را برخی ناشی از عصبانیت این افراد از فوت مهسا امینی و گرانی ها می دانند اما جالب است بدانید که این مرام و مسلک در بدنه ی طرفداران زن، زندگی، آزادی  نهادینه شده است ! برای اثبات این مدعا نیز می توان مثال های متعددی را ذکر نمود .

یکی از این مثال ها پرونده ی کیوان امام وردی از دانشجویان دانشگاه تهران است که در تیرماه سال گذشته حکم اعدام او به دلیل اثبات اتهام تجاوز به عنف صادر شد.

این ماجرا و سرمنزل صدور حکم اعدام برای کیوان امام وردی از توییت دختران دانشجویی آغاز شد که ضمن ادعای اغفال و مورد تجاوز واقع شدن توسط کیوان امام وردی، تصاویر چت های خود با او و حتی دکور آشپزخانه و لیوان های شراب خوری متعدد او در خانه اش را منتشر می نمودند .

این توییت ها با پس زمینه ی هشتک me too و به تقلید از حرکت زنان آمریکایی و اروپایی سلبریتی که اولین بار از مورد تجاوز قرار گرفتن در هالیوود پرده برداشتند، انجام گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحنه ای که زن، زندگی، آزادی، برای حقوق زنان رقم می زند

صحنه ای که زن، زندگی، آزادی، برای حقوق زنان رقم می زند