مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-09ورزشي

در بازی های آسیایی بهتر از هانگژو کسب نتیجه می کنیم


مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در بازی های آسیایی هانگژو نمایندگان استان اصفهان نسبتا خوب ظاهر شده اند، اما با سند تحول ورزش کشور، - ایسنا/اصفهان مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در بازی های آسیایی هانگژو نمایندگان استان اصفهان نسبتا خوب ظاهر شده اند، اما با سند تحول ورزش کشور، ایران اسلامی در بازی های آسیایی آینده بهتر از هانگژو نتیجه کسب خواهد کرد.

جواد محمدی، امروز دوشنبه، 17 مهر در نشست هماهنگی برنامه های هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: سال گذشته اصفهان نایب قهرمان المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور شد.

با توجه به اشکالات مختلف و شرایط خاص در برگزاری چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، استان اصفهان به جایگاه بهتری دست نیافت، قرار بود المپیاد در 29 رشته برگزار شود که متاسفانه چنین نشد و اگر برگزار می شد به طور حتم استان اصفهان بیش از 30 مدال طلا کسب می کرد.

وی افزود: در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش، برخی از هیئت ها بسیار خوب ظاهر شدند و خوش درخشیدند و کسب مقام داشتند، اما برخی دیگر از هیئت های ورزشی نیز انتظارات را برآورده نکردند که باید عملکرد نامطلوب آنها مورد بررسی و آسیب شناسی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بازی های آسیایی بهتر از هانگژو کسب نتیجه می کنیم

در بازی های آسیایی بهتر از هانگژو کسب نتیجه می کنیم