مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-11اقتصادي

بهره برداری و آغاز ساخت 8 پروژه بزرگ آب و فاضلاب


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به استان فارس، هشت طرح بزرگ آب و فاضلاب با صرف اعتباری بالغ بر 13 هزار و 640 میلیارد ریال بهره برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به استان فارس، هشت طرح بزرگ آب و فاضلاب با صرف اعتباری بالغ بر 13 هزار و 640 میلیارد ریال بهره برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اتابک جعفری در آستانه دومین سفر رییس جمهوری به استان فارس گفت: فاز اول طرح فاضلاب شهر آباده شامل مدول (بخش) اول تصفیه خانه فاضلاب 10 هزار مترمکعبی آماده بهره برداری است و 113 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب برای جمعیتی بالغ بر 66 هزارو 100 نفر با اعتبار به روزرسانی شده 10 هزار میلیارد ریال در حال انجام است.

او ادامه داد: همچنین تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب روستای شهر میان شهرستان اقلید، شامل یک باب تصفیه خانه 330 مترمکعبی و 14 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب جهت جمعیتی بالغ بر 2340 نفر، با اعتباری معادل 1070 میلیارد ریال در حال انجام است.

وی افزود: تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب روستای شهید آباد شهرستان خرم بید، شامل یک باب پکیج تصفیه فاضلاب 140 مترمکعبی و هفت کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب برای جمعیتی بالغ بر 948 نفر، با اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری و آغاز ساخت 8 پروژه بزرگ آب و فاضلاب

بهره برداری و آغاز ساخت 8 پروژه بزرگ آب و فاضلاب