مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 15:102023-09-25حوادث

دستگیری سارقان 120 میلیاردی در البرز


اعضای پنج نفره باند سارقان که در 17 فقره سرقت اقدام به ربودن اموالی به ارزش 120 میلیارد ریال کرده بودند، توسط پلیس آگاهی استان البرز شناسایی و دستگیر شدند.

- ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز گفت: اعضای پنج نفره باند سارقان که در 17 فقره سرقت اقدام به ربودن اموالی به ارزش 120 میلیارد ریال کرده بودند، توسط پلیس آگاهی استان البرز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حمید هداوند با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودروهای ماکسیما و مزدا 3 در مناطق مختلف شهر کرج، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه حکایت از این داشت که سارقان در یک گروه پنج نفره ابتدا یک دستگاه خودرو ماکسیما را به سرقت برده و با استفاده از آن خودروی سرقتی اقدام به دیگر سرقت ها می کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: پس از بررسی های میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی هویت هر پنج سارق شناسایی و مشخص شد که این افراد به تازگی از زندان آزاد شده و با تشکیل باند در زمینه سرقت خودرو فعالیت دارند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه مخفیگاه سارقان در شهرهای تهران، چهارباغ و کرج شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند، تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان 120 میلیاردی در البرز

دستگیری سارقان 120 میلیاردی در البرز