مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-17اقتصادي

هواوی آیفون را شکست داد


نتایج یک بررسی نشان داد آیفون 15 اپل بسیار بدتر از نسل قبلی این گوشی در چین فروش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتایناک به نقل از بلومبرگ، طبق آمار شرکت تحقیقاتی کانترپوینت، فروش آیفون 15 در چین در 17 روز نخست عرضه به بازار، 4.

5 درصد کمتر از آیفون 14 بوده است.

 ادیسون لی - تحلیلگر بانک جفریز - برآورد کرد که فروش آیفون 15، حتی از کاهش دو رقمی نسل قبلی آیفون، شدیدتر بوده و هواوی، با عرضه مدل میت 60 پرو ، فروش بیشتری از اپل داشته است.

این گزارش ها نشان می دهد فروش اپل درست زمانی که با ضعیف ترین تقاضای بازار در یک دهه گذشته روبروست و مصرف کنندگان، از داغی بیش از حد مدل های جدید گوشی این شرکت شاکی هستند، آسیب دیده است.

اگر برآورد های اولیه درست باشد، به منزله یکی از بدترین آغاز هایی خواهد بود که یک مدل جدید آیفون از سال 2018 تاکنون، در چین داشته است.

شرکت کانترپوینت، افت فروش آیفون در چین را به اقتصاد نسبت داده که هنوز نتوانسته است از پیامد های ناشی از پاندمی کووید 19، به طور کامل بهبود پیدا کند و تاکید کرده است که فروش 9 روز نخست آیفون 15 در آمریکا، احتمال رشد دو رقمی نسبت به سال 2022 داشته است.

اما آغاز فروش آیفون 15 در چین، چند هفته پس از عرضه گوشی میت 60 پرو هواوی صورت گرفت و همچنین با ممنوعیت اجباری استفاده کارمندان از آیفون در سازمان ها و شرکت های دولتی چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواوی آیفون را شکست داد

هواوی آیفون را شکست داد