مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 10:012023-10-04سياسي

سیدعبدالصالح؛ نابغه ای استثنایی، سخنرانی ادیب و فرهیخته ای عزیز بود


رییس دانشگاه صداوسیما ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت سیدعبدالصالح جعفری گفت: سیدعبدالصالح عارف وارسته و فرهیخته ای عزیز بود در بین چهره های شناخته شده ی سیاسی کشور، - شهاب اسفندیاری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس ضمن تسلیت درگذشت سیدعبدالصالح جعفری که از نوابغ و فرهیختگان کشوری بود اظهار داشت: دکتر سیدعبدالصالح جعفری از آن نوابغ کم نظیری بود که در عمر کوتاهشان در عرصه های گوناگونی درخشید.

وی افزود: در عرصه ی علمی باوجوداینکه ایشان فرزند شهید بود، رتبه ی دورقمی کنکور تجربی شد و دانشجوی ممتاز دانشگاه علوم پزشکی تهران بود که درواقع در رشته ی پزشکی فارغ التحصیل شد.

رییس دانشگاه صداوسیما بیان کرد: در همان دوره بود که بنده توفیق رفاقت با او در مجموعه ی دانشجویی جامعه اسلامی دانشجویان را داشتم.

فرزند شهید جعفری باوجود سختی و دشواری دروس پزشکی ایشان در عرصه ی فعالیت های تشکیلاتی و اسلامی و سیاسی در دانشگاه هم بسیار فعال، منضبط و بااخلاق بود.

تصویر شهاب اسفندیاری رییس دانشگاه صدا و سیما بر مزار سیدعبدالصالح جعفری وی با اشاره به سختی هایی که در خصوص فعالیت های سیاسی سیدعبدالصالح جعفری گفت: سیدعبدالصالح جعفری خصوصاً در دوره ای که نیروهای انقلابی و دانشجویان تشکل های اسلامی در دانشگاه ها با مشکلات فراوانی مواج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدعبدالصالح؛ نابغه ای استثنایی، سخنرانی ادیب و فرهیخته ای عزیز بود

سیدعبدالصالح؛ نابغه ای استثنایی، سخنرانی ادیب و فرهیخته ای عزیز بود