مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-11اقتصادي

آمادگی بانک توسعه اسلامی برای تامین مالی ساخت مراکز درمان سرطان در ترکمنستان


رییس شورای مصلحت خلق ترکمنستان گفت: بانک توسعه اسلامی آمادگی خود را برای تامین مالی ساخت مراکز درمان سرطان در مناطق مختلف این کشور اعلام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، قربانقلی بردی محمداف ، رییس شورای مصلحت خلق ترکمنستان گفت که بانک توسعه اسلامی آمادگی خود را برای تامین مالی ساخت مراکز درمان سرطان در مناطق ماری، بالکان و لباب این کشور، اعلام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترکمنستان با اجرای سیاست درهای باز، به طور فعال در حال توسعه همکاری های مثمر با سایر کشورها و همچنین موسسات مالی جهانی از جمله بانک توسعه اسلامی است.

بردی محمداف در ادامه بر لزوم استفاده از مصالح ساختمانی مدرن در ساخت مراکز بهداشتی تاکید کرد و گفت: در حال حاضر، کارشناسان بین المللی نیز به به عنوان بخشی از گروه های مشاوره در کارهای ساخت و ساز شرکت دارند.

هم اکنون مراکز درمانی بین المللی بزرگی در پایتخت ترکمنستان در حال ساخت هستند که از آن جمله می توان به مرکز بین المللی علمی و بالینی فیزیولوژی با 250 تخت، مرکز بین المللی درمان و توانبخشی با 400 تخت، مرکز بین المللی علمی و بالینی انکولوژی با 500 تخت، مرکز پزشکی و مرکز بین المللی اطفال با 160 صندلی، اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بانک توسعه اسلامی برای تامین مالی ساخت مراکز درمان سرطان در ترکمنستان

آمادگی بانک توسعه اسلامی برای تامین مالی ساخت مراکز درمان سرطان در ترکمنستان